مجله فرنام‌بیوتی

هر آنچه که نیاز است درباره ی لاک پاک کن ها بدانید

آشنایی کامل با انواع لاک پاکن ها و ویژگی های متفاوت آن ها

یکی از پر طرفدارترین محصولاتی که در دنیای مد و زیبایی و فروش انواع لوازم آرایشی و بهداشتی مشاهده می شود، انواع محصولاتی است که در لاین محصولات زیبایی و مراقبت از ناخن وجود دارد. این محصولات بسیار متنوع اند، از انواع لاک های ناخن گرفته تا روغن ها و محلول های مراقبت از ناخن و افزایش دهنده رشد ناخن های دست و انواع لاک پاک کن ها همگی از جمله محصولات مختلفی هستند که در مجموعه کالاهای مربوط به ناخن دسته بندی می شوند.

در بین این ها، فروش و عرضه انواع لاک پاکن ها را نیز می توان به عنوان یکی از پر استفاده ترین محصولات در نظر گرفت. لاک پاکن ها که به منظور پاک کردن لاک ناخن مورد استفاده قرار می گیرند، انواع بسیار متفاوتی دارند. برند های تولید کننده این محصولات نیز طیف وسیعی را شامل می شود. از همه مهم تر دسته بندی آن ها بر اساس کیفیت و کاربرد موجب افزایش تنوع آن ها شده است.

در ادامه این مطلب می خواهیم به صورت کاملا جامع با انواع محصولات موجود در این خصوص آشنا شویم و در ارتباط با ویژگی ها، کارایی ها و تفاوت های انواع لاک پاک کن ها بیش تر صحبت کنیم. تنوع بالای این کالا ها و جزئیات هر کالا را می توانید در سایت فرنام بیوتی، تولید کننده و عرضه کننده طیف وسیعی از محصولات لاک پاک کن نیز مشاهده نمایید.

لاک پاک کن چیست؟

لاک پاک کن ها در واقع محصولاتی هستند که برای ریمو کردن و پاک کردن لاک ناخن مورد استفاده قرار می گیرند. لاک پاک کن ها نیز به مرور زمان دچار تغییرات زیادی شده اند و امروزه انواع متفاوتی از آن ها در بازار موجود است. درست است که انواع لاک پاک کن های موجود در بازار با هم تفاوت های زیادی دارند، اما با این حال وجه مشترک تمامی آن ها در همان کاربرد قدیمی آن ها یعنی استفاده برای پاک کردن لاک ناخن است.

تولید لاک پاک کن به چه صورت انجام می شود؟

در گذشته تمامی لاک پاک کن های موجود در بازار ترکیبی بر پایه استون داشتند و در شیشه هایی په عنوان لاک پاک کن یا همان استون تولید و عرضه می شدند. اما به تدریج امروزه شاهد وجود انواع پد های پاک کننده لاک در بازار هستیم که توسط خط تولید های پیشرفته تر و کاملا اتوماتیک تولید و بسته بندی می شوند و فرمولاسیون منحصر به فرد تری دارند. تغییرات ایجاد شده در کل به سمتی است که استفاده از محصولات لاک پاک کن راحت تر و بهینه تر شود.

چگونه لاک پاک کن تولید کنیم؟

لاک پاک کن ها از چه ترکیباتی تشکیل شده اند؟

فرمولاسیون انواع لاک پاک کن هایی که امروزه در بازار مشاهده می کنیم، بیش تر از گذشته با ناخن های دست سازگاری دارند. معمولا فرمولاسیون لاک پاک کن های جدید حاوی ترکیباتی است که برای رشد و دوام ناخن ها مفید است. در گذشته بیشتر لاک پاک کن ها شامل استون به همراه ترکیب اتیل استات بودند که استفاده مداوم از آن ها ممکن است به ناخن ها آسیب برساند.

امروزه برای بهبود کیفیت لاک پاک کن ها در برخی از آن ها از ترکیباتی مانند پروپیلن گلیکول ، پروپیلن کربنات و ایزوپروپیل الکل استفاده می شود. ترکیباتی معطر مانند برخی اسانس ها و همچنین ویتامین E و دیگر مواد تقویتی برای ناخن ها از دیگر ترکیباتی است که می توان در انواع لاک پاک کن های موجود در بازار مشاهده کرد.

آشنایی با فرمولاسیون

دسته بندی انواع لاک پاک کن های موجود در بازار به چه صورت است؟

اولین قدم برای بررسی جامع این محصولات، آگاهی یافتن از تفاوت هایی است که انواع این محصولات در بازار دارند. در واقع لاک پاکن هایی که در بازار وجود دارند از جهات بسیاری با هم متفاوت بوده و به همین دلیل نیز بهتر است با هر کدام به صورت مجزا آشنا شویم. در ادامه برخی از معیار هایی که می توان به عنوان وجه تمایز لاک پاکن ها در نظر گرفت را مورد بررسی قرار می دهیم.

قیمت های متنوع اولین چیزی است که با آن مواجه می شویم

در اولین قدم برای بررسی وجه تمایز انواع لاک پاک کن های موجود در بازار، با طیف وسیعی از قیمت های متنوع مواجه می شویم. این امر تا حدودی به مواردی از جمله نام برند تولید کننده لاک پاک کن، حجم، کارایی، کیفیت و مواردی از این قبیل بستگی دارد. به همین دلیل نمی توان یک قیمت واحد را برای این محصول معرفی کرد و این امر به عوامل متعددی بستگی دارد. در سایت فرنام بیوتی شما می توانید انواع این محصولات را در دسته بندی فیلتر شده بر اساس قیمت مشاهده کنید.

کیفیت متنوع لاک پاک کن ها

هر کدام از لاک پاک کن هایی که در بازار وجود دارد، بر اساس کیفیت و مواد اولیه ای که برای تولید آن ها استفاده شده است، با هم تفاوت دارند. به همین دلیل نیز برخی مدل ها گران تر از سایر نمونه های موجود در بازار است. قطعا کیفیت بالای محصول و مواد اولیه ای که برای تولید آن ها استفاده شده است نکته قابل اهمیت است. چرا که در واقع بحث سلامت و بهداشت ناخن در میان است. استفاده از انواع لاک پاکن های مرغوب و با کیفیت می تواند به شما در جهت مراقبت از ناخن های تان کمک زیادی کند. خصوصا که برخی از این محصولات به دلیل کیفیت نامطلوب می توانند موجب شکنندگی و آسیب رسیدن به ناخن های شما شوند.

از طرف دیگر کیفیت محصول به نوعی تعیین کننده قدرت پاک کنندگی آن هم هست. هر چه مواد اولیه مرغوب تر و بهتری در این محصولات استفاده شود، قدرت پاک کنندگی لاک پاکن ها نیز افزایش می یابد.

لاک پاک کن های دارای استون

این مدل ها را می توان از انواع اصلی و اولیه انواع لاک پاک کن ها در نظر گرفت. درصد استون بر اساس ترکیب مواد استفاده شده در لاک پاک کن متفاوت است. اما نمونه های اولیه و حتی مدل های بسیار قوی و حلالی که در بازار وجود دارد به عنوان حلال استون صد در صد وجود دارد.

این ترکیبات بسیار قوی بوده و می توانند برای مصارف مختلفی از جمله پاک کردن لاک های بسیار سخت و برداشتن ناخن های مصنوعی مورد استفاده قرار بگیرند. از استون صد در صد می توان به عنوان یک پاک کننده قوی جهت حل کردن و پاک کردن چسب و برخی از رنگ های دیگر نیز استفاده کرد.

اما با وجود این قدرت بالای پاک کنندگی، استفاده دائمی از استون خالص برای ناخن ها ضرر دارد و می تواند به شدت موجب شکننده شدن و کاهش استقامت و دوام ناخن ها شود. بعد از استفاده از این ماده، به مرور زمان سطح ناخن ها به شدت نازک شده و زود می شکند. از طرفی برخی به بوی استون نیز حساسیت دارند.

لاک پاک کن های بدون استون

دسته دیگری از انواع لاک پاک کن هایی که در بازار وجود دارد، آن دسته از لاک پاک کن های بدون استون است. این محصولات به مراتب بیش تر از حلال های استونی بهداشت و سلامت ناخن ها را تامین می کند. با کاربرد این دسته از پاک کننده های لاک، دیگر هیچ گونه خشکی و حساسیتی در ناخن ها ایجاد نمی شود.

این دسته از لاک پاکن ها نیز هم در قالب شیشه های مایع و هم به صورت پد های پاک کننده موجود هستند. برای تولید آن ها نیز از ترکیبات مانند مانند پروپیلن گلیکول ، پروپیلن کربنات و ایزوپروپیل الکل استفاده می شود. علاوه بر این برخی از آن ها شامل ترکیباتی مانند ویتامین E، ویتامین B5 و موادی مفید برای رشد ناخن ها هستند.

دسته بندی لاک پاک کن ها بر اساس نوع مصرف

یک دسته بندی دیگری که برای انواع لاک پاک کن ها وجود دارد، تقسیم بندی آن ها بر اساس طریق استفاده کردن از آن ها است. بر این اساس می توان به نمونه های زیر اشاره کرد:

  • به صورت پد های پاک کننده لاک
  • به صورت شیشه هایی حاوی مایع لاک پاک کن
  • به صورت ابر های حاوی محلول لاک پاک کن

هر کدام از این نمونه ها به نوبه خود تنوع بالایی در برند، مدل، ترکیبات، کیفیت و قدرت پاک کنندگی دارند و از همه مهم تر این که بر اساس نوع نیاز هر مدل می تواند برای یک مشتری به خصوص مناسب تر باشد.

افزودن برخی از ترکیبات جانبی به لاک پاک کن ها برای بهبود کیفیت آن ها

امروزه برای بهبود کیفیت انواع لاک پاک کن ها، برخی از ترکیبات جانبی را نیز به این محصولات اضافه می کنند. این ترکیبات بیش تر برای کاهش اثرات جانبی استفاده از لاک پاک کن، تقویت و حفظ سلامت ناخن و نرمی و عدم خشک شدن ناخن ها به لاک پاک کن ها اضافه می شود.

از جمله این ترکیبات می توان به انواع روغن های تقویتی مانند روغن نارگیل و روغن شی باتر اشاره کرد. روغن بادام را نیز در برخی نمونه ها می توان دید. همچنین افزودن ترکیباتی از جمله انواع ویتامین های مورد نیاز برای رشد و تقویت ناخن مانند ویتامین E و اضافه کردن گلیسیرین نیز در برخی محصولات دیده می شود. ترکیبات دیگری که خصوصا به پد های لاک پاک کن اضافه می شود، انواع اسانس های معطری است که باعث می شود این محصولات بوی خوبی نیز داشته باشند.

انواع پد های لاک پاک کن معطر

امروزه در بسیاری از فروشگاه های عرضه کننده محصولات ناخن چه به صورت آنلاین مانند فرنام بیوتی و چه به صورت حضوری با طیف گسترده ای از رایحه های متفاوت در انواع لاک پاک کن ها مواجه می شوید. اضافه کردن یک رایحه منحصر به فرد می تواند علاوه بر بالابردن کیفیت محصول، موجب شود بوی الکلی و تیز این پاک کننده ها دیگر آزار دهنده نباشد.

این رایحه ها را خصوصا می توانید در انواع پد های پاک کننده لاک ببینید. برای نمونه برخی از رایحه های زیر از جمله اسانس هایی هستند که در این محصولات دیده می شود:

  • پد لاک پاک کن با رایحه دلچسب لیمو، عطری که تازگی را به خاطر می آورد.
  • پد لاک پاک کن با رایحه طالبی؛ به خاطر آورنده عصر های دلچسب تابستانی
  • پد های لاک پاک کن با رایحه و عطر موز که افراد زیادی آن را می پسندند
  • پد های لاک پاک کن با رایحه هلو، رایحه ای شیرین و هیجان انگیز
  • پد لاک پاک کن توت فرنگی که رایحه ای خوش عطر و جالب توجه محسوب می شود

معرفی انواع مدل های جدید تر لاک پاک کن

همان طور که می دانید، به صورت سنتی لاک پاک کن ها در شیشه هایی به صورت یک محلول عرضه می شدند که برای مصرف آن ها باید مقداری از این مایع را روی پد پنبه ای ریخته و از آن استفاده می کردید. با وجودی که هنوز هم این محلول ها به همین شکل وجود دارند و مصرف می شوند، اما با این حال برخی مشکلات مربوط به آن ها موجب شده تا انواع جدید تر لاک پاک کن ها را نیز شاهد باشیم.

یکی از آن ها که همان پد های حاوی محلول پاک کننده است که در بسته بندی های جیبی و کوچک وجود دارد و کار با آن ها بسیار راحت است. اما دسته دیگر لاک پاک کن ها، انواع پمپی، لاک پاک کن های مخصوص ناخن های کاشت، لاک پاک کن اسفنجی، پد لاک پاکن کاسه ای، پد لاک پاک کن مسافرتی و پد لاک پاک کن ساشه ای اشاره کرد. در ادامه به صورت جزئی در خصوص هر کدام از این مدل ها صحبت می کنیم. این محصولات را می توانید در بهترین کیفیت ها در سایت فرنام بیوتی به صورت آنلاین سفارش داده و خریداری کنید.

محلول لاک پاک کن پمپی به چه صورت است؟

این لاک پاک کن ها نیز کاربرد بسیار زیادی دارند، خصوصا این که کار با آن ها بسیار راحت تر از انواع شیشه ای است. روی درب این محصولات یک پمپ قرار گرفته است که با فشار دادن آن بدون نیاز به خم کردن شیشه یا باز کردن درب محصول، مایع پاک کننده لاک از آن خارج می شود. این طرز استفاده هم بسیار راحت و آسان است و هم از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه تر است. لاک پاک کن های پمپی نیز با رایحه های مختلفی وجود دارند.

محلول لاک پاک کن پمپی ساروما یکی از انواع محصولات با کیفیتی است که فرنام بیوتی به شما مشتریان عزیز ارائه می دهد. این محلول لاک پاک کن فاقد استون بوده و با قرار دادن پد روی پمپ و فشردن آن، به راحتی محلول لاک پاک کن خارج می شود. با هر بار فشار دادن پمپ محصول، تنها نیم میلی لیتر از آن خارج می شود که همین امر استفاده از محلول لاک پاک کن پمپی ساروما را به مراتب مقرون به صرفه تر و مطلوب تر می کند.

این محصول را می توانید با کیفیت تضمین شده در یک بسته بندی جالب توجه خریداری نمایید. کاربرد بالای لاک پاک کن های پمپی در سالن های آرایشی است و ناخن کاران حرفه ای از این محصول به دلیل سهولت در استفاده، استقبال زیادی می کنند.

لاک پاک کن پمپی

لاک پاک کن پمپی

معرفی محلول لاک پاک کن پمپی ساروما

انواع لاک پاک کن های اسفنجی

این لاک پاک کن ها نیز کاربرد آسانی را به مصرف کنندگان لاک پاک کن ها ارائه می دهد. به این ترتیب که درون شیشه این محصولات یک اسفنج غوطه ور در محلول پاک کننده لاک قرار گرفته است. برای استفاده می توان انگشت ها را به ترتیب وارد این شیشه کرد و در اسفنج قرار دارد. با هر بار تکان دادن انگشت در این اسفنج آغشته به لاک پاک کن، لاک روی ناخن پاک می شود. خوبی این مدل ها این است که معمولا می توان در صورت اتمام محلول پاک کننده آن، مجددا با استون یا حلال پاک کننده لاک آن را شارژ کرد.

لاک پاک کن اسفنجی ساروما یکی دیگر از محصولات ارائه شده در فرنام بیوتی است که از کیفیت بالایی برخوردار است. این لاک پاک کن های استفنجی در شیشه های مات و نشکن عرضه می شوند. اساس آن ها حلال بدون استون است و از رایحه های مطبوع برای آن ها استفاده شده است. در نتیجه هنگام استفاده کردن از آن ها به هیچ عنوان بوی آزار دهنده محلول های لاک پاک کن احساس نمی شود. در ضمن طراحی شیشه این محصول به نحوی است که هیچ نگرانی از بابت افتادن و شکستن شیشه و بیرون ریختن محلول لاک پاک کن وجود ندارد، امری که معمولا مصرف کنندگان محلول های شیشه ای با آن مواجه هستند.

لاک پاک کن اسفنجی

پد کاسه ای لاک پاک کن ساروما

پد های لاک پاک کن کار پاک کردن لاک روی ناخن ها را به مراتب راحت تر کرده اند. خصوصا در مواقعی که در بیرون از منزل هستید و برای پاک کردن لاک ناخن خود عجله دارید. ساروما، یک پد کاسه ای لاک پاک کن با کیفیت را عرضه می کند. در هر کدام از این کاسه ها، پنجاه عدد پد قرار داده شده است که هر کدام به یک محلول غیر استونی و قدرتمند آغشته هستند. این پد ها به آسانی لاک روی ناخن را پاک می کنند.

پد ها از کیفیت و لطافت کافی برخوردار هستند. از همه مهم تر غلظت و قدرت محلول به کار رفته در پد ها است. یک پد می تواند در هر بار استفاده برای پاک کردن لاک روی هر ده انگشت کافی باشد. علاوه بر این، پد های لاک پاک کن کاسه ای ساروما، همگی از نوع معطر هستند و رایحه مطلوبی دارند.

پد لاک پاک کن کاسه ای

معرفی پد مسافرتی دیمتا

گاهی اوقات شما در سفر نیاز به همراه بردن لاک پاک کن هایی با کیفیت دارید که در عین کوچک بودن و جای گرفتن راحت در کیف، از قدرت پاک کنندگی کافی نیز برخوردار باشند. برند دیمتا این نیاز را تامین می کند. پد مسافرتی دیمتا یک محصول کاربردی است که می توان آن را به راحتی در کیف جای داد و در سفر به همراه داشت.

این محصول نیز در شش رایحه متفاوت تولید و عرضه شده است. در هر پک، 30 عدد پد قرار گرفته که به یک محلول با کیفیت و غیر استونی آغشته است. محلول به کار رفته در این پد ها از نوعی است که می توان از آن هم برای ناخن های معمولی و هم برای ناخن های کاشت شده با اطمینان خاطر استفاده کرد. این محصول کاربردی و با کیفیت را می توانید با قیمتی مقرون به صرفه از فرنام بیوتی خریداری کنید.

پد لاک پاک کن مسافرتی با رایحه موز

پد لاک پاک کن مسافرتی با رایحه موز

لاک پاک کن ساشه ای ساروما

لاک پاک کن های ساشه ای ساروما یکی دیگر از محصولات کاربردی و با کیفیت این برند است. طراحی این محصول به نحوی است که در در ساشه های فویل مانند پد آغشته به محلول پاک کننده غیر استونی قرار گرفته و بسته بندی شده است. این محلول ها نیز معطر بوده و رایحه ای خوشایند دارند. پنج عدد از این ساشه ها درون یک بسته بندی قرار گرفته و در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

مزیت این محصول با کیفیت بودن آن است. از آن می توان هم برای ناخن های معمولی و هم ناخن های کاشت شده استفاده کرد. از همه مهم تر بسته بندی های ساشه ای آن را می توان در هر جایی به همراه داشت و به راحتی از آن استفاده کرد.

پد لاک پاک کن ساشه ای

لاک پاک کن استون خالص دیمتا

با وجود تنوع بالای محصولات لاک پاک کن در بازار ، محلول استون خالص 100 درصد هنوز یکی از پرطرفدارترین انواع لاک پاک کن می باشد. این محصول علاوه بر کاربرد اصلی خود به عنوان پاک کننده لاک ناخن کاربرد های دیگری مانند رقیق کردن لاک های قدیمی ، پاک کردن لکه ها و چسب ها و در برخی موارد ضد عفونی کردن را نیز دارد. لاک پاک کن استون خالص دیمتا طوری طراحی شده است که با وجود داشتن قدرت پاک کنندگی بالا هیچگونه آسیبی به ناخن ها نرساند و در ناخن ها ایجاد سفیدک و خشکی نکند. برند دیمتا برای اینکه بتواند این دو ویژگی را به مشتریان خود ارائه کند از استون خارجی با کیفیت و فرمولاسیون حاوی گلیسرین در محصولات خود استفاده می کند . این محصول در دو بسته بندی 60 میلی لیتری و یک لیتری به فروش می رسد که نوع یک لیتری آن به دلیل مقرون به صرفه بودن و استفاده از آن جهت حذف ناخن های کاشته شده مناسب سالن های آرایشی می باشد.

استون خالص دیمتا

استون خالص دیمتا

انواع اسپری لاک پاک کن

دسته دیگر لاک پاک کن های موجود در بازار، انواع اسپری مانند این محصولات است. اسپری های لاک پاک کن در بسته بندی هایی جالب توجه، استفاده از لاک پاک کن را به مراتب آسان تر می کنند. معمولا فرمولاسیون استفاده شده در این لاک پاک کن ها نیز برای ناخن ها بسیار مفید است.

از ترکیباتی مانند روغن نارگیل، کراتین، شی باتر و هیالورونیک اسید در ترکیب این لاک پاک کن ها استفاده شده است. علاوه بر فرمولاسیون منحصر به فرد این محصولات جدید، نحوه استفاده از این لاک پاک کن ها نیز مزیت عمده آن ها محسوب می شود. شما به راحتی می توانید با اسپری کردن مقدار کمی از محلول پاک کننده لاک ناخن روی یک پنبه، لاک ناخن را پاک کنید و علاوه بر این، ناخن های تان را نرم و مستحکم نگه دارید.

انواع لاک پاک کن های قلمی

این مدل جدید لاک پاک کن را می توان یک همراه حرفه ای برای کسانی معرفی کرد که علاقه زیادی به طراحی و زیباسازی ناخن های خود دارند. این محصول به ویژه برای افرادی که تبحر بالایی در لاک زدن ندارد، یک گزینه ایده آل است. بیش تر افراد زمانی که ناخن های خود را لاک می زنند، نمی توانند دقت کافی را حین لاک زدن داشته باشند.

در نتیجه معمولا گوشه های ناخن نیز با لاک پوشانده می شود و لاک ناخن ها ظاهر یک دستی ندارد. با کمک لاک پاک کن قلمی یا مدادی، می توان به راحتی لاک اضافی گوشه های ناخن را پاک کرد تا لاک ناخن ها کاملا تمیز و یک دست باشد.

مضرات استفاده از لاک پاکن های تاریخ مصرف گذشته چیست؟

لاک پاک کن ها و محلول های استون به صورت کلی در دسته محصولاتی قرار می گیرند که هیچ گونه تاریخ انقضایی برای آن ها در نظر گرفته نمی شود. در نتیجه این محصولات را می توان بدون محدودیت تا زمانی که کارایی دارند مورد استفاده قرار داد.

البته نکته ای که در خصوص انواع لاک پاک کن ها مطرح می شود این است که ترکیبات الکلی موجود در آن ها یا همان استون مورد استفاده در این محصولات ممکن است به مرور زمان بپرد و در نتیجه محصول کارایی خود را از دست بدهد. نحوه نگهداری لاک پاک کن در این زمینه اهمیت زیادی دارد.

چگونه با برخی از ترکیبات ساده یک لاک پاک کن خانگی درست کنیم؟

البته برای این که لاک روی ناخن تان را پاک کنید، راه های متفاوتی پیشنهاد می شود که برخی از آن ها ممکن است موثر واقع شود. برای مثال با کمک الکل، آب گرم و یک پد می توانید برخی از لاک های ناخن را پاک کنید. همچنین با کمک برخی مواد دیگر مانند آبلیمو ، سرکه ، عطر و اسپری مو می توان تا حدودی لاک های ناخن ها را پاک کرد.

یک لاک پاک کن خوب چه ویژگی هایی دارد؟

یک لاک پاک کن خوب باید اول از همه یک قیمت مقرون به صرفه را به مشتری ارائه دهد. در قدم بعدی برای خرید و انتخاب یک لاک پاک کن ایده آل، بهتر است به دقت ترکیبات روی آن را مطالعه کنید. امروزه لاک پاکن هایی که از استون در ترکیبات آن استفاده نشده است، کاربرد بیش تری دارند. چرا که این دسته از لاک پاک کن ها کم ترین آسیب را به ناخن ها می رسانند.

از طرفی وجود ترکیبات جانبی که برای مراقبت از سلامت و استقامت ناخن ها در انواع لاک پاک کن ها استفاده شده است نیز می تواند به عنوان یک مزیت در نظر گرفته شود. برای مثال، آن دسته از لاک پاک کن هایی که دارای ویتامینE هستند، می توانند منجر به مراقبت از ناخن های شما شوند.

در درجه بعدی نوع کاربرد خود از لاک پاک کن را در نظر بگیرید. لاک های ناخن بسیار متنوع هستند. برخی از آن ها به سختی پاک می شوند و برخی نیز راحت تر از روی دست ریمو می شوند. بر این اساس لاک پاک کنی که انتخاب می کنید، مقاومت و قدرت متفاوتی خواهد داشت.

از همه مهم تر این که زمینه مصرف نیز می تواند در تعیین ویژگی های یک لاک پاک کن خوب موثر باشد. برای مثال اگر هدف شما استفاده از این لاک پاک کن در سالن های آرایشی است و اگر به عنوان یک ناخن کار از آن استفاده می کنید، بهتر است از انواع مایع و شیشه های بزرگ آن استفاده کنید تا به صرفه باشد. علاوه بر این برخی نمونه ها با قدرت پاک کنندگی بالا می توانند برای پاک کردن لاک ژل ها و همچنین ریمو کردن ناخن های مصنوعی مورد استفاده قرار بگیرد.

در مقابل این موارد نیز انواعی که به صورت پد الکلی و پاک کننده هستند، مانند انواع لاک پاک کن های جیبی و مسافرتی می توانند برای مواقعی که در سفر هستید یا برای مصرف بیرون از منزل به کار آیند. این پد ها در بسته بندی هایی با تعداد متفاوت وجود دارند. در کل بهتر است بر اساس کاربرد لاک پاک کن بهترین مدل را انتخاب کنید.

سخن نهایی

همان طور که دیدید بر خلاف تصور بسیاری از افراد، لاک پاک کن ها نیز دنیای وسیعی دارند و تنوع در این محصولات نیز بسیار زیاد است. ترکیبات متنوع، کیفیت های مختلف و کاربرد های مختلف، همگی موجب افزایش تنوع در انواع لاک پاک کن های موجود در بازار شده است.

اما توصیه می شود اگر از آن دسته افرادی هستید که دائما از لاک پاک کن استفاده می کنید، حتما از نمونه های حاوی ویتامین E و ترکیبات مراقبت کننده از ناخن استفاده کنید. به این ترتیب کم ترین آسیب به ناخن های شما وارد می شود و ناخن های تان شکننده و ضعیف نخواهد شد. گروه فرنام بیوتی آماده ارائه انواع محصولات مراقبت از ناخن از جمله طیف گسترده ای از انواع لاک پاک کن ها به شما می باشد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *