مجله فرنام‌بیوتی

لاک پاک کن میوه ای دیمتا

پد لاک پاک کن میوه ای دیمتا

پد لاک پاک کن میوه ای دیمتا که به نام های لاک پاک کن مسافرتی و لاک پاک کن سکه ای نیز شناخته می شود یکی از محصولات پر فروش در لاک پاک کن ها می باشد. یکی از دلایلی که باعث شده است این محصول مورد توجه مصرف کنندگان قرار بگیرد سایز کوچک این محصول می باشد. اندازه این لاک پاک کن به گونه ای طراحی شده ( قطر 4 سانتی متر) که در کیف خانم ها جای بسیار کمی را اشغال می کند و خانم ها می توانند این لاک پاک کن را همیشه همراه خود داشته باشند.

ویژگی های پد لاک پاک کن میوه ای دیمتا

دلیل دیگری گه باعث شده لاک پاک کن های میوه ای پر فروش شوند قیمت اقتصادی آن است . این محصول جز ارزان ترین لاک پاک کن ها به حساب می آید. از دیگر ویژگی های مهم این محصول بو و رایحه خوش آن می باشد . این محصول در 6 رایحه طالبی، موز، سیب، هلو، لیمو و انبه تولید و عرضه می شوند. بنابراین هنگام استفاده از آن بوی ناخوشایند حلال های شیمیایی مصرف کننده را آزار نمی دهد .

پدهای این محصول کاملا به حلال آغشته بوده و با توجه به وکیوم بودن آن ها در طول زمان کیفیت خود را حفظ کرده و تبخیر نمی شود . در فرمولاسیون این محصول از حلال پروپیلن کربنات استفاده شده که کاملا با محیط زیست سازگار می باشد. همچنین پدهای این محصول از جنس منسوج نبافته بوده که کاملا زخیم و دارای استحکام کافی می باشند و در هنگام پاک کردن لاک ناخن ها پاره نمی شوند.

بیشتر بخوانید : پد لاک پاک کن کاسه ای ساروما

این محصول هم اکنون در فروشگاه های اتکا ، هایپراستار ، دیجیکالا و فروشگاه های آرایشی و بهداشتی در سطح کشور به فروش می رسد و شما مصرف کننده گرامی می توانید با انتخاب این محصول از تجربه خوشایند استفاده از لاک پاک کن های دیمتا و ساروما بهره مند گردید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *