مجله فرنام‌بیوتی

چه زمانی کدام لاک پاک کن را بخریم؟؟

با افزایش تنوع کالاهای تولید شده برای رفع نیازهای مختلف ، امروزه مشتریان با قدرت انتخاب های فراوانی مواجه هستند که وجود این تعدد از یک طرف باعث ایجاد رقابت سازنده برای تولیدکنندگان در کنار رقبایشان می شود و هم اینکه هر مشتری با توجه به شرایط مخصوص به خودش و با توجه به معیارهای گوناگون کالای مورد نیاز و مناسب خود را جهت رفع نیاز با آزادی عمل بیشتری انتخاب می کنند که در نهایت باعث جلب رضایت خاطر آنها می گردد اما از طرفی دیگر مواجه شدن با انواع و اقسام محصولات از از برندهای مختلف در قفسه ی فروشگاه ها و گالری ها و سوپرمارکت ها، باعث سردرگمی مشتریان در انتخاب نیز می گردد.

علت این سردرگمی عمدتا مربوط به به معیارهای مشتریان و ویژگی های محصولات است، معیارهایی نظیر مناسب بودن از نظر کاربرد، قیمت مناسب، کیفیت مناسب، ارزشهای جانبی، زیبایی و دیگر معیارها است.

در این مقاله قصد داریم با برررسی و ارزیابی انواع لاک پاک کن های موجود در بازار بپردازیم. در دوره کنونی استفاده از لاک پاک کن افزایش قابل توجهی یافته است به دلیل افزایش اهمیت به زیبایی توسط بانوان محترم تا حدی که همانگونه که می توان گفت هر دست یک دستکش، می توان اینگونه نیز گفت که هر دست آرایش شده با لاک یک لاک پاک کن

جالب است بدانیم برای پاک کردن لاک ناخن، نیاز به حلال است که بتواند لاک روی ناخن را حل کند و یا به عبارتی پاک کند. بنزین، نفت، تینر و الکل و نظایر آنها نیز می توانند لاک را حل کنند اما آیا هر حلالی مناسب پاک کردن لاک ناخن است؟

مسلماً خیر!! هم به دلیل مضراتی که این مواد برای ناخن و پوست ایجاد می کنند و هم به دلیل بوی تند و نامطبوع و دیگر نکات منفی که می توان برای آنها متصور بود. اما یکی از حلال های مورد استفاده فراوان به عنوان لاک پاک کن، استون بوده است. استون حلالی است که با عوارضی بسیار کم قابلیت استفاده به عنوان لاک‌پاک‌کن را داراست که البته برای پاک کردن لاک روی ناخن طبیعی می توان از آن استفاده کرد.

استفاده از استون ۱۰۰ درصد از دیرباز به منظور استعمال به عنوان لاک پاک کن روی ناخن معمولی رایج بوده است و مجموعه فرنام آرنا نیز با بسته بندی و تولید استون ۱۰۰ درصد در بسته بندی شیشه ای ۶۰ میلی لیتری دیمتا و استون یک لیتری مخصوص سالن های آرایش و ناخن کاران، سعی نموده است تا به این نیاز از بازار پاسخ دهد.

افزایش روز افزون آرایش های مربوط به ناخن و استفاده از ناخن های مصنوعی و ناخن های کاشت دیگر استفاده از استون مناسب نمی باشد و لاک پاک کن های بدون استون جایگزین آنها در بازار شده اند به این دلیل که به خاطر قدرت حلالیت بالای استون این حلال می تواند ناخن کاشت را نیز تحت تاثیر قرار داده و دچار خوردگی و نازک شدن و از بین رفتن نماید بنابراین لازم است تا لاک پاک کن ها با حلال های مناسب تری که به ناخن مصنوعی و کاشته شده آسیب وارد نکنند طراحی و تولید شوند.

لاک پاک کن با تنوع کاربردی متعدد در قالب محصولاتی چون 1) محلول لاک پاک کن، 2) لاک پاک کن اسفنجی، 3) پد لاک پاک کن کاسه ای، 4) پد لاک پاک کن مسافرتی 5) لاک پاک کن ورقه ای یا ساشه ای و همچنین دستمالی تولید و به بازار ارائه می گردد.

محلول لاک پاک کن پمپی ساروما:

یکی از شکل های مختلف لاک پاک کن شکل محلول آن می باشد. محلول لاک پاک کن ۱۰۰ میلی لیتری پمپی ساروما را می توان یکی از انواع این محصولات نام برد. استفاده از پد و آغشته کردن آن به محلول بدون استون پمپی ساروما با مصرف هر بار در حدود نیم میلی لیتر قابلیت بالغ بر ۱۰۰ بار استفاده را برای کاربر ایجاد می کند. این محصول تنها محصولی است که در حالت محلول تنها با یک دست قابلیت استفاده را دارد و به راحتی می‌توان با قرار دادن و فشردن پد در یک دست بر روی کاسه پمپی آن پد را آغشته نموده و استفاده کرد. در استفاده از این محصول نگرانی بابت ریختن محلول و خالی شدن در صورت افتادن قوطی وجود ندارد زیرا درب پمپی آن مانع ریختن محلول می شود. لازم به ذکر است تمام انواع مختلف دیگر محلول ها نیاز به درگیر کردن هر دو دست به صورت همزمان برای استفاده کردن دارد و این امر به خصوص برای استفاده آرایشگران و ناخن کاران اهمیت زیادی دارد.

نکته دیگر این که از قوطی پمپی ارزشمند محلول لاک پاک کن پمپی ساروما میتوان بعد از اتمام محلول داخل آن و پر کردن مجدد آن با دیگر محلول های مورد استفاده مانند آرایش پاک کن یا استون و … بارها و بارها از کاربرد این ظرف پمپی بهره مند گردید.

این محصول به شکل استوانه، خوش فرم با طراحی زیبا و عملکرد مناسب طراحی شده و محلول آن با رایحه دلنشین، استفاده از آن را برای کاربران لذت بخش تر می کند.

این محصولات را می توانید از طریق دی جی کالا و همچنین از سایت فرنام بیوتی با 20 درصد تخفیف و ارسال رایگان تهیه کنید.

لاک پاک کن اسفنجی:

نوع دیگر از لاک پاکن ها لاک پاک کن اسفنجی است. لاک پاک کن اسفنجی شگفت‌انگیز ساروما با بکار بردن حلال های بدون استون و مواد اولیه مرغوب و رایحه دلنشین و بسته بندی وکیوم شده تنها با چرخش دو ثانیه ای انگشت در داخل اسفنج تعبیه شده در آن، لاک ناخن ها را کاملاً پاک می کند. لازم به ذکر است نگرانی از بوی تند استفاده از لاک پاک کن ها با استفاده از این محصول به دلیل رایحه خوش آن به تجربه لذت بخش تبدیل می گردد زیرا تا ساعت ها بعد از پاک کردن لاک ناخن و استفاده از آن رایحه ای دلنشین، انگشتان دستتان را معطر نگه می دارد.

در صورت محکم کردن درب آن بعد از هر بار استفاده می توان بارها و بارها از این محصول برای پاک کردن لاک ناخن ها استفاده کرد.

شاید از نظر برخی کاربران استفاده متعدد از این محصول از نظر بهداشتی خوشایند نیاید چرا که پس از هر بار استفاده و استفاده مجدد احساس جمع شدن کلکسیونی از رنگ لاک های قبلی خود را داشته باشند اما به این نکته توجه داشته باشید که وزن تمام رنگ ناشی از لاک ۱۰ انگشت شما به 1 گرم هم نمی رسد و از طرفی یکی از قابلیت های این حلال ها آلودگی زدایی و ضدعفونی کردن است و بنابراین نگرانی از آلودگی آن به تعبیری انگار نگرانی از آلوده شدن نمک است که چنین چیزی(یعنی آلوده شدن نمک) وجود ندارد.

طراحی مات و استفاده از ظرف پلی اتیلن مات به جای شیشه باعث افزایش ایمنی کاربران می گردد چرا که هم باعث عدم نمایش محتویات از سمت خارج ظرف می گردد و همین که چنانچه در حال استفاده کردن از محصول، قوطی آن از دست رها شده و به زمین بیفتد برخلاف انواع شیشه ای لاک پاک کن ها دچار شکستگی نمی شود و خطری برای کاربر خصوصاً کودکان ایجاد نمی کند.

این محصولات را می توانید از طریق دی جی کالا همچنین از سایت فرنام بیوتی با 20 درصد تخفیف و ارسال رایگان تهیه کنید.

پد کاسه ای لاک پاک کن:

لاک پاک کن پد کاسه‌ای سارو ما با قطر ۶ سانتیمتر و ایجاد برش محل برداشتن این پدها یکی از محصولات پر اقبال و استقبال می باشد ۵۰ عدد پد موجود در آن آغشته به حلال های سالم و بدون استون با الیاف با کیفیت بالا قرار داده شده است تا ضمن هر بار سهولت در برداشت و استفاده یک پد از آن که برای پاک کردن ده انگشت کافیست رایحه آن تا ساعت ها بر روی دست عطر افشانی می کند.

فراهم کردن امکان پاک کردن لاک ناخن به تعداد ۵۰ مرتبه تنها با پرداخت مبلغ ۱۲۰۰۰ تومان(در سال 98) چیزی جز ارزش نهادن به مشتریان و در نظر گرفتن اقتصادی بودن محصولات در عین کیفیت بالای آن نمی باشد با توجه به اندازه قوطی و نوع الیاف و پد های آن، طراحی به گونه ای در نظر گرفته شده است تا زینتی برای میز آرایشی استفاده کنندگان محترم می باشد.

این محصولات را می توانید از طریق دی جی کالا همچنین از سایت فرنام بیوتی با 20 درصد تخفیف و ارسال رایگان تهیه کنید.

پد مسافرتی دیمتا:

لاک پاکن مسافرتی دیمتا با ۶ رایحه و نگرش اقتصادی با قرار دادن ۳۰ ورق آغشته به حلال های پاک کننده لاک ناخن و بدون استون جهت قابلیت استفاده برای ناخن های معمولی و کاشت از دیگر محصولات این مجموعه است که با توجه به سایز قوطی آن که بسیار کوچک است و به راحتی در هر کیف و هر جیبی قرار گرفته و فضای بسیار کمی را اشغال می کند نوع دیگری از لاک‌پاک‌کن است که تولید شده و در اختیار مشتریان عزیز قرار گرفته است.

لاک پاک کن ساشه ای ساروما:

یکی از محبوب ترین و پرکاربردترین نوع لاک پاک کن، لاک پاک کن ساشه ای است. این نوع لاک پاک کن که در جعبه های مقوایی حاوی ۵ عدد لاک‌پاکن بسته بندی شده داخل فویل می باشد که خود محتوای پد آغشته به حلال خوش عطر و بدون استون و مناسب برای ناخن های طبیعی و کاشت می‌باشد است.

لاک پاک کن ساشه ای ساروما با رنگ دلنشین و جذاب، طراحی مناسب، مواد اولیه با کیفیت در کلیه فروشگاه ها اعم از داروخانه ها و گالری های آرایشی بهداشتی و سوپرمارکت ها ارائه می گردد. یکی از ویژگی‌های بارز این محصول در دسترس بودن در هر محل و فروشگاه به منظور استفاده سریع و آسان در منزل و محل کار و یا قبل از ورود به اماکنی که ممنوعیت و محدودیت هایی را جهت آرایش ناخن دارند است.

محصولات لاک پاک کن سارو ما و دیمتا در انواع مختلف بدون استون در شکل های 1) محلول لاک پاک کن پمپی ساروما، 2) لاک پاک کن اسفنجی ساروما، 3) پد لاک پاک کن کاسه ای ساروما، 4) پد لاک پاک کن مسافرتی دیمتا و 5) لاک پاک کن ورقه ای یا ساشه ای ساروما توسط مجموعه فرنام آرنا که تنها تولید کننده همزمان انواع لاک پاک کن ها در کشور می باشد جهت رضایتمندی هرچه بیشتر مشتریان طراحی و تولید شده و در اختیار مشتریان عزیز قرار گرفته است.

هدف این مجموعه بهبود روز افزون کیفیت و ارائه محصولات ارزنده به مشتریان ارزشمند خود است.

نویسنده: محمد فرنام – کارشناس ارشد مدیریت صنعتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *