مجله فرنام‌بیوتی

چگونه لاک اکلیلی را پاک کنیم؟

چگونه لاک اکلیلی را پاک کنیم؟

لاک ناخن یکی از لوازم آرایشی پر طرفدار میان زنان و دختران می باشد. بسیاری از خانم ها از رنگ های مختلف لاک برای مراسم های مختلف استفاده می کنند. بعضی از خانم ها به طراحی روی ناخن علاقه داشته و مدل های زیبایی رو خلق می کنند. بعضی از رنگ ها مانند رنگ قرمز همیشه جذاب بوده و جز لاک های پر طرفدار می باشد. یکی از روش های ساده زیباتر نشان دادن ناخن ها استفاده از لاک های اکلیلی می باشد.

ویژگی های لاک اکلیلی

زیبایی و درخشش این نوع لاک می تواند جایگزین طراحی ناخن ها باشد و از نظر اقتصادی نیز کاملا مقرون به صرفه تر است. یکی دیگر از دلایل استفاده از لاک های اکلیلی ماندگاری و درخشش بیشتر نسبت به لاک های معمولی است. اما باید به این نکته توجه داشت که هرچه ماندگاری لاک بیشتر باشد ، پاک کردن آن نیز دشوار تر است. با رعایت نکات زیر می توانید لاک های اکلیلی را به آسانی پاک کنید.

آموزش پاک کردن لاک های اکلیلی

برای پاک کردن لاک های اکلیلی از ناخن های نیاز به یک حلال قوی یا همان لاک پاک کن به شکل محلول دارید. البته باید توجه داشته باشید که هر محلول لاک پاک کنی توانایی پاک کردن لاک های اکلیلی را ندارد. بهترین انتخاب برای این کار محلول استون خالص دیمتا است. این محصول با فرمولاسیون خاص خود توانایی پاک کردن لاک های قوی و جدا کردن ناخن های کاشته شده را دارد. علاوه بر محلول لاک پاک کن شما به پد یا پنبه و فویل آلومینیومی نیز نیاز دارید.

بیشتر بخوایند : معرفی استون خالص دیمتا

مراحل پاک کردن لاک های اکلیلی

ابتدا پد ها را به محلول استون خالص دیمتا آغشته کرده و روی ناخن قرار دهید. سپس با فویل آلومینیومی آن را محکم روی ناخن نگه دارید. این عمل را برای همه ی انگشتان انجام دهید . بعد از 5 دقیقه فویل ها را باز کرده و با یک پد آغشته به استون باقی مانده لاک ها را پاک کنید. در بعضی از لاک ها که ماندگاری بالاتری دارند ممکن است لاک ها به طور کامل پاک نشوند. در این صورت می توانید یه کاسه کوچک را از استون خالص دیمتا پر کنید و ناخن مورد نظر را 30 ثانیه درون آن قرار دهید و عمل پاک کردن با پد را مجدد تکرار کنید. بعد از پاک شدن لاک ها بهتر است از مرطوب کننده برای پوست اطراف ناخن ها استفاده کنید زیرا ممکن است استون رطوبت طبیعی پوست شما را نیز از بین برده باشد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *