مجله فرنام‌بیوتی

محلول لاک پاک کن پمپی بدون استون 100 میلی لیتری ساروما

معرفی لاک پاک کن پمپی ساروما

یکی از انواع لاک پاک کن هایی که در بازار وجود دارد محلول لاک پاک کن پمپی ساروما است. این لاک پاک کن در کارخانه ی فرنام آرنا تولید می شود. لاک پاک کن به شکل محلول یکی از رایج ترین شکل های لاک پاک کن ها هستند. لاک پاک کن پمپی ساروما مناسب بری ناخهای کاشته شده و ناخن های طبیعی است. از آنجائیکه محلول لاک پاک کن بدون استون پمپی ساروما از حلال هایی ساخته شده است که در آنها از استون استفاده نشده است لذا مناسب برای ناخن های کاشته شده می باشد. دانستن این نکته مهم است که بدانیم لاک پاک کن هایی که فقط مناسب ناخن های طبیعی هستند را نمی شود برای ناخن های کاشته شده استفاده کرد اما محلول هایی که مناسب برای ناخن های کاشته شده هستند را می توان برای پاک کردن لاک ناخن های طبیعی نیز استفاده کرد.

همانطور که می دانیم اقبال و استقبال از کاشت ناخن در سالهای اخیر افزایش یافته که بنابراین نیاز به ساخت لاک پاک کن های مخصوص کاشت هم بیشتر شده است. به این دلیل که استون حلال قدرتمندی برای پاک کردن لاک ناخن و حتی ریمور کردن ناخن کاشته شده است بنابراین لاک پاک کن های دارای استون مناسب برای پاک کردن لاک ناخن های کاشته شده نیستند. چون که جنس مواد ناخن کاشته شده آنقدر قوی نیست که در برابر استفاده مکرر از استون توان مقاومت داشته باشد و به تدریج نازک شده و تغییر شکل می دهد. بنابراین لازم است که از حلال های کمی ضعیفتر استفاده شود که هم بتواند لاک خشک شده روی ناخن را در خود حل کرده و پاک کند و علاوه بر آن آنقدر هم قوی نباشد که مواد ناخن کاشته شده را تحت تاثیر قرار دهد.

برای استفاده از محلول لاک پاک کن بدون استون پمپی ساروما کافی است که پد را به محلول با قراردادن روی کاسه و فشردن پمپ استون آغشته کرده و با قرارداد روی ناخن اقدام به پاک کردن لاک ناخن ها نمود. نکته ای که دانستن آن لازم است این است که عاملی که باعث پاک کردن لاک ناخن می گردد این است که حلالی که در لاک پاک کن قرار دارد لاک را در خود حل می کند با دانستن این مورد متوجه می شویم که وارد کردن نیروی زیاد و فشار دادن پد با اعمال نیروی زیاد نیست که باعث پاک کردن لاک ناخن می گردد. چنانچه حلال های مناسب و کافی در لاک پاک کن شما استفاده شده باشد با قراردادن پد آغشته به لاک پاک کن روی ناخن و چند ثانیه مکث که فرصت حل کردن لاک به حلال داده شود تنها با وارد کمی نیرو و اقدام به پاک کردن می توان لاک ناخن را پاک کرد.

چیزی که خودمان به عنوان تولید کننده به آن اذعان داریم این است که بتوانیم در آینده پد خشک هم در کنار محلول لاک پاک کن پمپی قرار دهیم تا مشتریان و مصرف کنندگان گرامی برای تهیه کردن هر یک بصورت جداگانه دچار زحمت نگردند. اما استفاده از محلول لاک پاک کن پمپی بدون استون ساروما بسیار اقتصادی است و بار و بارها می توان برای پاک کردن لاک ناخن ها از آن استفاده کرد. زیر در هر بار فشردن پمپ آن مقداری کافی از آن خارج می شود و تمام حلال خارج شده از آن به صورت 100% جذب پد می گردد.

دوران استفاده از حلال ها با بودی تند و زننده گذشته و به همین دلیل رایحه ی مرغوب استفاده شده در محلول لاک پاک کن پمپی ساروما استفاده از آن را دلچسب کرده و رایحه لاک پاک کن تا چند ساعت بعد از استفاده نیز روی انگشتان دست می نشیند.

بطری یا ظرف استفاده شده در محلول پمپی ساروما، به شکل استوان های از جنس پلی اتیلن و مقاوم در برابر حلال های تشکیل دهنده لاک پاک کن به همراه پمپ استون مرغوب که بسته بندی این محصول را منحصر به فرد کرده است در نظر گرفته شده است. از آنجایئکه استفاده از لاک پاک کن در مکان ها و شرایط مختلفی انجام می شود و به دلیل ماهیت استفاده از آن احتمال افتادن محلول وجود دارد بسته بندی این محصول و استفاده از پمپ استون آن باعث می شود که چنانچه به هر دلیلی در هنگام استفاده بیفتد حتی یک قطره از محلول نیز از آن خارج نمی شود که مصرف کننده دچار زیان مالی و مجبور به خرید مجدد یا زحمت تمیز کاری نگردد. در صورتیکه در نمونه های مشابه محلول های لاک پاک که به منظور استفاده بایستی درب آن را باز کرد و با افتادن بطری در کسری از ثانیه مقدار فراوانی از حلال تخلیه می گردد. به علاوه استفاده از جنس پلی اتیلن در این بسته بندی باعث می شود چنانچه در هنگام استفاده از روی میز یا دست به زمین و سطح سخت بیفتد دچار شکستگی و تخلیه و خطرات ناشی از شکستگی ظروفی مثل شیشه نمی گردد.

استفاده مکرر حتی بعد از اتمام محلول لاک پاک کن یکی دیگر از مزایای منحصر به فرد است بسته بندی محلول لاک پاک بدون استون ساروما است که می توان برای استفاده از هر نوع محلول دیگری نیز استفاده گردد.

این نوع بسته بندی تنها نوعی از بسته بندی است که به راحتی و تنها با یک دست می توان آن را به کار برد. استفاده از تمامی انواع بطری هاو بسته بندی ها مانند بطری های داری درب ساده، درب فیلیپ تاپ، درب قطره چکانی، اسپری و .. مستلزم درگیری و استفاده از دو دست است لذا مورد مصرف و کاربرد فراوانی برای سالن های آرایش ناخن دارد که معمولا دستان آنها درگیر است.

محلول لاک پاک کن پمپی ساروما در محیطی کاملا بهداشتی و دارای مجوز از سازمان صنعت و معدن و تجارت و سازمان غذا و دارو می باشد و تحت نظارت ناظرین سازمان های ذیربط تولید می گردد.

تمام آنچیزی که از محلول لاک پاک کن انتظار دارید.

بدون استون صرفه جویی در مصرف
مناسب برای ناخن های کاشته شده و طبیعی استفاده مکرر از بطری آن بعد از اتمام
رایحه مناسب
سهولت استفاده
عدم شکستگی
بسته بندی زیبا
عدم تخلیه محلول در صورت افتادن دارای مجوزهای قانونی

به دلیل استفاده از روغن های مفید فایده برای تقویت و نرمی ناخن ها، استفاده از این لاک پاک کن باعث خشکی ناخن نمی شود و حس لطافت و نرمی به همراه رایحه دلنشین اثرای است که با استفاده از این لاک پاک کن ماندگار می شود.

پد لاک پاک کن کاسه ای ساروما هم مناسب برای ناخن های کاشته شده و هم مناسب ناخن های طبیعی است.

پد لاک پاک کن کاسه ای ساروما قابل تهیه در فروشگاه های زنجیره ای و شناخته شده هایپر استار و فروشگاه های اتکا و در فضای مجازی نیز از طریق سایت دیجی کالا، سایت فرنام بیوتی و… و گالری های و داروخانه های سطح شهر می باشد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *