مجله فرنام‌بیوتی

دستگاه ضدعفونی کننده پدالی چیست؟

با ورود جهان به این دوره جدید از زندگی همراه با ویروس کرونا و شرایطی که همه افراد به دنبال مصون ماندن از این همه گیری جهانی هستند، معرفی و عرضه محصولات بهداشتی یکی از اصلی ترین نیاز های افراد در سراسر دنیا محسوب می شود. از این رو شرکت های مختلف دنیا به دنبال طراحی و تولید دستگاه های ضد عفونی کننده اتوماتیک هستند.

خصوصا در حال حاضر که هنوز هیچ نقطه پایانی برای این شرایط وجود ندارد و کسب و کار ها و فضا های عمومی نیاز به بازگشایی دارند، ارائه یک محصول که در زمینه رعایت پروتکل های بهداشتی بتواند به کار آید، می تواند پیشنهاد خوبی جهت پیشگیری از انتشار کرونا در محیط های عمومی باشد. برخی از شرکت ها بر تولید انواع محلول ها و مواد ضد عفونی کننده الکلی تمرکز کرده اند. اما برخی دیگر روی تولید ابزار و محصولات جانبی ضد عفونی کننده کار می کنند. انواع دستگاه های ضد عفونی کننده از جمله این محصولات هستند.

یکی از این محصولات کاربردی، دستگاه ضد عفونی کننده پدالی است. این محصول را شاید بتوان یکی از بهترین و کاربردی ترین محصولات بهداشتی در این موقعیت در نظر گرفت. با ما همراه باشید تا بیش تر در خصوص کارایی های دستگاه ضد عفونی کننده اتوماتیک اطلاعات کسب کنیم.

کارایی دستگاه ضد عفونی کننده پدالی چیست؟

این دستگاه یکی از دستگاه های اتوماتیک جهت ضد عفونی کردن دست ها است. در واقع با توجه به شیوع ویروس کرونا در جهان، نیاز به ضد عفونی کردن دائمی و مداوم دست ها به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا یکی از نکات مهم و الزامی محسوب می شود.

این دستگاه این قابلیت را دارد تا با پر کردن مخزن آن با مایع ضد عفونی کننده الکلی، به صورت کاملا اتوماتیک دست ها را ضد عفونی کند. در واقع دستگاه ضد عفونی کننده پدالی هیچ نیازی به لمس دست ها ندارد و از این جهت به نسبت دیگر نمونه ها، به مراتب برای حفظ بهداشت و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا کارایی بیش تری دارد.

کارایی ساده این محصول و مطابقت عملکرد آن با پروتکل های بهداشتی جهت جلوگیری از شیوع ویروس در محیط های پر تردد، موجب شده تا این دستگاه پدالی به عنوان یک گزینه ایده آل در سراسر دنیا مورد توجه شرکت های مختلف قرار بگیرد.

ویدیو دستگاه ضد عفونی کننده پدالی دیمتا

دستگاه ضد عفونی کننده پدالی در چه مکان هایی استفاده می شود؟

از دستگاه ضد عفونی کننده اتوماتیک در محیط های متفاوتی می توان بهره برد و هیچ محدودیتی در استفاده ندارد. این دستگاه را می توان در هر محیط عمومی و بزرگی مورد استفاده قرار داد. حتی در محیط های محدود نیز قابلیت استفاده دارد.

بیش ترین کاربری دستگاه ضد عفونی کننده پدالی به منظور پیشگیری از انتشار کرونا در محیط های عمومی و پر تردد مانند شرکت ها، پاساژ ها، ادارات، کارخانه ها، مدارس و محیط های آموزشی و بیمارستان ها است. در این مکان ها با نصب این دستگاه ها می توان به صورت کارامد تری مانع از گسترش بیماری و حفظ بهداشت محیط و افراد شد.

در واقع شرکت ها، پاساژ ها یا هر مکان پر تردد دیگری می توانند با خرید دستگاه پدالی اتوماتیک آن را جلوی درب ورودی یا دیگر قسمت های ساختمان قرار داده تا تمامی افراد اعم از مراجعه کنندگان و کارمندان بتوانند دائما و خصوصا به محض ورود دست های شان را ضدعفونی کنند.

مدل های متفاوتی از تولید کننده های مختلف از این محصول وجود دارد. در این جا ما یکی از بهترین نمونه های موجود در بازار را به شما معرفی خواهیم کرد. پیشنهاد ما در گروه فرنام بیوتی خرید دستگاه ضد عفونی کننده پدالی دیمتا مدل S2020 A-1 است. در ادامه بیش تر با مشخصه های این محصول منحصر به فرد آشنا می شویم.

ویژگی ها و مشخصات دستگاه ضد عفونی کننده پدالی دیمتا مدل S2020 A-1

اولین مشخصه دستگاه پدالی دیمتا عدم نیاز به لمس دستگاه است. برای استفاده از این دستگاه ضد عفونی کننده نیازی به لمس دستگاه یا دست زدن به آن نیست. از طرفی می توان از آن هم برای ضد عفونی کردن دست ها و وسایل مختلف استفاده کرد.

دستگاه ضد عفونی کننده اتوماتیک مدل دیمتا دارای مخزنی یک و نیم لیتری است . در نتیجه تعداد دفعاتی که می توان از آن استفاده کرد، زیاد است. در واقع با هر بار شارژ کردن مخزن دستگاه با مایع ضد عفونی کننده الکلی، تا بیش از هزار بار می توان از آن استفاده کرد. از طرفی این مخزن مجهز به لامپ LED نیز هست.

بدنه این دستگاه از جنس فلز با کیفیت است . در نتیجه دوام و کارایی مطلوبی را می توان از این مدل توقع داشت. جنس این بدنه از ورق های با کیفیت ده میلی متری است و از این بابت کیفیت ساختاری بدنه محصول تضمین شده است.

پایه به کار رفته در این مدل بسیار مستحکم بوده و کاملا می توان به آن اتکا کرد. ارتفاع پایه دستگاه ضد عفونی کننده اتوماتیک دیمتا به طول 110 سانتی متر است و همین امر استفاده کردن از آن را به مراتب آسان تر می کند. در واقع ارتفاع این دستگاه به منظور استفاده سریع و راحت به صورت استانداردی طراحی و تعیین شده است.

ویژگی اصلی دستگاه ضد عفونی کننده پدالی دیمتا

نکته منحصر به فرد دیگری که در خصوص جنس و ساختار این محصول وجود دارد، جنس نازل پاشش آن است. این نازل ها از نمونه های با کیفیت و برتر وارداتی هستند و کاربرد آن ها در این دستگاه های ضد عفونی کننده اتوماتیک یک مزیت محسوب می شود.

دلیل این که این مشخصه را یک مزیت در نظر می گیریم، این است که کاربرد این نازل منجر به صرفه جویی در مصرف الکل یا همان مایع ضد عفونی کننده الکلی می شود. چرا که این نازل پاشش بسیار خوب و مناسبی دارد و به همین دلیل مانع از پاشش بیش از حد نیاز مایع ضد عفونی کننده به بیرون می شود.

طراحی استفاده شده در این دستگاه ها نیز زیبایی لازم را دارد و در رنگ بندی های سفید و نوک مدادی می توان آن ها را سفارش داد و خریداری کرد. از همه مهم تر این که اگر برای خرید دستگاه ضد عفونی کننده پدالی مدل دیمتا به سایت فرنام بیوتی مراجعه کنید، می توانید از شش ماه گارانتی محصول و ارائه خدمات پس از فروش آن نیز بهره مند شوید.

پاکسازی نازل

دستگاه پدالی دیمتا چگونه کار ضد عفونی کردن را انجام می دهد؟

همان طور که پیش از این نیز گفتیم، این دستگاه بدون نیاز به لمس دست کار می کند. برای کار با این دستگاه تنها کاری که باید انجام داد، فشار دادن پدال آن به کمک پا می باشد. از این طریق و با فشردن پدال، مایع ضد عفونی کننده الکلی که به منظور پیشگیری از انتشار کرونا مورد استفاده قرار می گیرد، از طریق مخزن خروجی دستگاه و از بخش نازل پاشش آن به بیرون اسپری می شود.

مزیت این نوع عملکرد دستگاه از این جهت است که نه تنها آلودگی بین افراد پخش نمی شود، بلکه در صورت قرار دادن دست در نقطه اسپری شدن محلول، دست ها به صورت کامل ضد عفونی می شوند. این دستگاه برای کار کردن خود نیاز به اتصال به برق دارد.

در واقع هدف اصلی طراحی و استفاده از این نوع دستگاه ضد عفونی کننده اتوماتیک، کاهش حداقل ارتباط افراد با دستگاه و همچنین کاهش ریسک سرایت و انتقال بیماری بین افراد مختلف است. از این رو با این نوع عملکرد، این هدف تا حدود بسیار زیادی با این دستگاه به نتیجه رسیده است.

این دستگاه در ایران تولید می شود

جالب است بدانید که در حال حاضر شرکت ها و تولید کننده های متعددی در دنیا انواع مختلفی از این دستگاه های ضد عفونی کننده را طراحی و تولید می کنند. خصوصا با توجه به شرایط حاکم بر کل کره زمین، تقاضا برای این مدل دستگاه ها در دنیا به منظور پیشگیری از انتشار بیماری بسیار زیاد است.

اما دستگاه ضد عفونی کننده پدالی دیمتا مدل S 2020 A-1 کاملا در ایران و در شهر ساری طراحی و تولید می شود. در نتیجه این امر این محصول به راحتی و به سرعت در اختیار مشتریان قرار می گیرد و افرادی که قصد خرید این دستگاه را دارند، می توانند با بهترین کیفیت و قیمتی مقرون به صرفه تر آن را دریافت کنند.

قیمت دستگاه ضد عفونی کننده پدالی دیمتا

در حال حاضر در بازار مدل های متنوعی از انواع دستگاه های ضد عفونی کننده وجود دارند. برخی از آن ها به صورت حضوری و برخی نیز به صورت آنلاین امکان سفارش و خرید را دارند. در نتیجه برای مدل های متنوعی که در بازار وجود دارد، قیمت های متنوعی نیز ارائه می شود.

برای خرید دستگاه ضد عفونی کننده پدالی می توانید به گروه فرنام بیوتی مراجعه کنید. فرنام بیوتی دستگاه های ضد عفونی کننده پدالی اصلی را به مشتریانی که به دنبال راهکاری جهت پیشگیری از انتشار کرونا هستند عرضه می کند.

در نتیجه شرکت ها و سازمان ها و مراکز دولتی می توانند به منظور کنترل شیوع بیماری در محیط های خود، از این دستگاه ها با کاربردی بسیار بالا استفاده کنند. مدل دیمتا می تواند یکی از بهترین مدل ها در بین نمونه های موجود معرفی شود.

قیمت دستگاه ضد عفونی کننده پدالی در فرنام بیوتی، کاملا تضمین شده است. شما می توانید با اطمینان این دستگاه را با بهترین قیمت موجود در بازار خریداری کنید. در نتیجه اگر قصد خرید دستگاه ضد عفونی کننده اتوماتیک را دارید، می توانید برای خرید این محصول از فرنام بیوتی، به لینک خرید محصول مراجعه نمایید.

سخن پایانی ..

همان طور که مشاهده کردید، دستگاه ضد عفونی کننده اتوماتیک یکی از بهترین دستگاه هایی است که می توان در این شرایط به منظور پیشگیری از انتشار کرونا در مکان های مختلف از جمله سازمان ها و اداره ها استفاده کرد. این دستگاه استاندارد های لازم جهت کنترل بیماری و آلودگی در محیط را دارد و کاربردی جهانی دارد.

این دستگاه که با مایع ضد عفونی کننده الکلی کار می کندو یک محصول منحصر به فرد برای کنترل بیماری و ضد عفونی کردن دست ها و اشیای مختلف در محیط های پر تردد است. اما اگر به دنبال یک مدل تضمین شده و کاربردی هستید، می توانید در فرنام بیوتی و با مراجعه به لینک خرید دستگاه ضد عفونی کننده پدالی، مدل دیمتا را با ضمانت نامه معتبر خریداری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *