مجله فرنام‌بیوتی

معرفی بهترین لاک پاک کن های دنیا

معرفی بهترین لاک پاک کن های دنیا

در گذشته های نه چندان دور پاک کردن لاک ناخن کاری ناخوشایند بود. زیرا لاک پاک کن ها دارای بوی ناخوشایند تندی بودند و همچنین تاثیر بسزایی در خشکی پوست و آسیب به ناخن داشتند. خوشبختانه نسل جدید لاک پاک کن ها این مشکلات را حل کرده اند. لاک پاک کن های جدید نه تنها باعث خشکی و آسیب به ناخن ها نمی شوند ، بلکه موجب آب رسانی و تقویت ناخن ها نیز می شوند و بویی خوشایند دارند. در ادامه تعدادی از بهترین لاک پاک کن های دنیا همراه با قیمت آن ها معرفی خواهند شد .

لاک پاک کن Remove and Chill

این لاک پاک کن یک طرح نوآورانه از لاک پاک کن ها می باشد که به صورت کرم می باشد. این محصول هم از نظر کارایی در پاک کردن ناخن و هم از نظر مراقبت و سلامت ناخن از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. بسیاری از خانم ها به دلیل بوی بد لاک پاک کن کمتر از لاک استفاده می کنند زیرا موقع استفاده از لاک پاک کن احساس خوبی ندارند. اما این محصول با بوی بسیار خوبی که دارد این مشکل را حل کرده است.

بر خلاف لاک پاک کن های قدیمی ، پس از استفاده از این محصول کوتیکول و پوست اطراف ناخن کاملا سالم و درخشان باقی می مانند. دلیل این موضوع استفاده از روغن های ماکادامیا ، بادام ، آرگان ، کنجد ، ویتامین E و موم های غنی شده می باشد. برای استفاده از این محصول یک لایه ضخیم را روی ناخن خود بمالید. سه دقیقه صبر کنید سپس با یک پد روی ناخن بکشید. این محصول تیره ترین لاک ها را با یک حرکت پاک می کند. قیمت این محصول 15 دلار می باشد. این محصول به عنوان بهترین لاک پاک کنی که به صورت کرم می باشد شناخته می شود.

کرم لاک پاک کن

مشاهده این محصول در وبسایت اصلی

لاک پاک کن Zoya Remover +

این لاک پاک کن یکی از با کیفیت ترین لاک پاک کن ها می باشد که به عنوان یک محصول 3 در 1 به فروش می رسد . پاک کننده لاک ناخن ، آماده کننده ناخن برای لاک زدن و تهویه ناخن . برای استفاده از این محصول باید یک پد را به محلول آغشته کنید و روی ناخن بکشید تا کاملا تمیز شود و برای زدن لاک جدید آماده شود. قیمت این محصول 10 دلار می باشد. این محصول به عنوان بهترین لاک پاک کن براق کننده ناخن شناخته می شود.

لاک پاک کن zoya

مشاهده این محصول در وبسایت اصلی

لاک پاک کن Cutex Ultra-Powerful Nail Polish Remover

این محصول توانایی پاک کردن لاک ناخن ها را با سرعتی بالایی دارد و حتی ممکن است قبل از اینکه از پدی که به این محلول آغشته کردید کاملا استفاده کنید لاک های شما پاک شوند. همچنین با داشتن رایحه خیار باعث می شود که حس استنشاق بخارات بد بو را نداشته باشید.

قیمت این محصول نیز نسبت به سایر محصولات خارجی کمتر می باشد و جز محصولات ارزان به شمار می رود. قیمت این محصول در سایت آمازون حدود 4 دلار می باشد. این محصول به عنوان اقتصادی ترین لاک پاک کن شناخته می شود.

لاک پاک کن cutex

مشاهده این محصول در وبسایت اصلی

لاک پاک کن ella+milla Nail Polish Remover

برخی از لاک پاک کن ها خشن هستند. به طوری که هنگام پاک کردن لاک ناخن احساس می کنید یه لایه از ناخن شما نیز از بین می رود. اما این محصول این مشکل را حل کرده است زیرا در فرمولاسیون این محصول ویتامین های E ، C و A برای کمک به رشد ناخن وجود دارد. با اینکه در ترکیبات این محصول استون و یا سایر حلال های خشن وجود ندارد اما توانایی پاک کردن تمام لاک های طبیعی را دارد. قیمت این محصول حدود 12 دلار است. این محصول به عنوان بهترین لاک پاک کن برای ناخن های شکننده شناخته می شود.

لاک پاک کنella

مشاهده این محصول در وبسایت اصلی

لاک پاک کن قلمی Flowery

این قلم لاک پاک کن برای افرادی مناسب است که هنگام لاک زدن اشتباه می کنند و از خطوط مورد نظر خارج می شوند. با این محصول می توان بعد از اتمام کار اشتباهات را تصحیح کنید. قیمت این محصول حدود 8 دلار است و به عنوان بهترین قلم لاک پاک کن شناخته می شود.

لاک پاک کنpen

مشاهده این محصول در وبسایت اصلی

لاک پاک کن Londontown

این محصول ساخته شده از مواد گیاهی بوده و از حلال های خشن در آن استفاده نشده است. همچنین حاوی ویتامین ها و روغن های مفید بوده و باعث آبرسانی به ناخن و کوتیکول می شود. قیمت این محصول 12 دلار است و به عنوان بهترین لاک پاک کن بدون حلال های خشن شناخته می شود.

لاک پاک کن londontown

مشاهده این محصول در وبسایت اصلی

لاک پاک کن اسفنجی Pretty Nails

آسان ترین و سریع ترین روش پاک کردن لاک ناخن استفاده از این محصول می باشد. درون این لاک پاک کن یک اسفنج قرار دارد که با محلول لاک پاک کن اشباع شده است. برای استفاده از این محصول باید انگشت خود را درون اسفنج قرار داده و بچرخانید. وقتی انگشت خود را خارج کنید مشاهده میکنید که لاک ناخن شما به طور کامل پاک شده است . قیمت این محصول 15 دلار است و به عنوان بهترین لاک پاک کن اسفنجی دنیا شناخته می شود.

لاک پاک کن اسفنجی

مشاهده این محصول در وبسایت اصلی

پد لاک پاک کن Diamond Wipes

یکی از مشکلاتی که ممکن است برای استفاده کنندگان لاک پاک کن رخ دهد نشتی لاک پاک کن و ریختن آن روی زمین است . همچنین ممکن است بعضی افراد از جا گیر بودن لاک پاک کن خود راضی نباشند. این محصول اینگونه مشکلات را بر طرف کرده است. پد های استفاده شده در این محصول فوق العاده زخیم و مرطوب هستند و یک پد می تواند لاک همه انگشتان شما را پاک کند. قیمت این محصول حدود 15 دلار است و به عنوان بهترین پد لاک پاک کن دنیا شناخته می شود.

لاک پاک کن پد

مشاهده این محصول در وبسایت اصلی

لاک پاک کن Karma

برای استفاده از لاک پاک کن نیاز نیست که با مواد شیمیایی مضر که عمدتا باعث سردرد می شوند سر و کار داشته باشید و یا بوی آن ها را استنشاق کنید. این لاک پاک کن بدون استون و دیگر مواد شیمیایی بوده و با استفاده از روغن سویا ، روغن اسطوخودوس و سایر روغن های مورد نیاز ناخن های شما را کاملا پاک کرده و نرم لطیف نگه می دارد. همچنین در بسته بندی این محصول از پلاستیک استفاده نمی شود و دوستدار محیط زیست می باشد. قیمت این محصول 12 دلار بوده و به عنوان بهترین لاک پاک کن بدون استون و ارگانیک دنیا شناخته می شود.

لاک پاک کن ارگانیک

مشاهده این محصول در وبسایت اصلی

لاک پاک کن Deborah Lippmann

این لاک پاک کن در حالی که لاک ناخن های شما را پاک می کند آن را مرطوب نیز می کند. پاک کردن و مرطوب کردن دو عمل متضاد هستند اما این محصول با استفاده از عصاره آلواورا و گلیسرین این عمل را ممکن کرده است. قیمت این محصول 19 دلار بوده و به عنوان بهترین لاک پاک کن مرطوب کننده شناخته می شود.

لاک پاک کنbeborah

مشاهده این محصول در وبسایت اصلی

سخن پایانی

همانطور که در این مقاله مطالعه کردید ، قیمت لاک پاک کن های با کیفیت خارجی به دلیل بالا بودن نرخ ارز در ایران بسیار گران بوده و برای مصرف کننده ایرانی مقرون به صرفه نمی باشد. شرکت فرنام آرنا تولید کننده انواع مختلف لاک پاک کن با الگوبرداری از بهترین لاک پاک کن های دنیا سعی نموده انواع مختلف لاک پاک کن ها را با قیمت بسیار کمتر نسبت به نمونه خارجی و در سطح کیفیت نمونه های خارجی تولید نماید. شما می توانید با استفاده از لاک پاک کن های ساروما و دیمتا در انواع اسفنجی ، پمپی ، پد کاسه ای و ساشه ای و استون خالص حس خوب استفاده از لاک پاک کن با کیفیت را تجربه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *