مجله فرنام‌بیوتی

لاک پاک کن کاسه ای ساروما

پد لاک پاک کن کاسه‌ای 50 عددی ساروما

امروزه پد لاک پاک کن در بسته بندی های مختلف ، که در ادامه شکل های مختلف آن توضیح داده می شود طرفداران زیادی پیدا کرده است. از آنجائیکه مشتریان روز به روز به فکر سهولت در استفاده از محصولات هستند و دوست دارند تا تمام آنچه که نیاز دارند به صورت یک جا در محصول وجود داشته باشد و لازم نباشد که اجزا و ابزارهای مختلف را به صورت جداگانه تهیه کنند. پد لاک پاک کن کاسه ای ساروما که حاوی پدهای مرغوب آغشته شده به حلال های فرموله شده لاک پاک کن و آماده ی استفاده است دربردانده 50 عدد پد می باشد. مهمترین مزیت استفاده از پدهای لاک پاک کن همین آغشته بودن و آماده مصرف بودن آنهاست که بعد از استفاده نیز دور انداخته می شوند.

حلال های مورد استفاده در پد لاک پاک کن کاسه ای ساروما

حلال های استفاده شده و آغشته شده در پد لاک پاک کن کاسه ای ساروما از حلال های سبز و بدون استون هستند. به همین دلیل این لاک پاک کن مناسب ناخن های کاشته شده و طبیعی است. حلال های استفاده شده دمای تبخیر بالایی دارند و در دمای معمولی محیط به سرعت تبخیر نمی شوند و نگرانی از خشک شدن در زمان استفاده از آن و باز بودن درب قوطی وجود ندارد. البته نباید درب قوطی برای طولانی مدت باز بماند.

با نظرسنجی هایی که از مشتریان و مصرف کنندگان در زمان توسعه و طراحی محصول انجام شد مشخص شد که برداشتن یک عدد پد از داخل قوطی به آسانی انجام نمی شود. به همین دلیل یک برش کوچک در کنار پد ایجاد شد. این برش به منظور راحتی در برداشتن پد از داخل قوطی پیش بینی شد.

استفاده از رایحه مرغوب در این محصول باعث می شود که به محض باز کردن درب قوطی فضای اطراف آکنده از عطر و رایحه خوش گردد و انگشتان خوشبو به مدت چند ساعت بعد از پاک کردن لاک خودنمایی کنند و خبری از بوی تند و غیر مطبوع حلال ها نباشد.

نحوه استفاده از پد لاک پاک کن کاسه ای ساروما

قدرت پاک کنندگی پدهای لاک پاک کن بدون استون ساروما به اندازه ای است که در صورت استفاده صحیح با یک عدد پد که قطر آن 6 سانتی متر است بتوان تمام 10 انگشت را با پاک کرد. لازم به یادآوری است که برای پاک کردن لاک ناخن بایستی ابتدا پد را به مدت چند ثانیه روی ناخن قرار داد و مکث کرد تا حلال جذب لاک ناخن گردد و سپس با فشار اندکی اقدام به پاک کردن لاک نمود. حلالهای استفاده شده در این لاک پاک کن از حلال های سبز و بدون عوارض می باشد.

به دلیل استفاده از روغن های مفید فایده برای تقویت و نرمی ناخن ها، استفاده از این لاک پاک کن باعث خشکی ناخن نمی شود و حس لطافت و نرمی به همراه رایحه دلنشین اثراتی است که با استفاده از این لاک پاک کن ماندگار می شود.

بسته بندی پد لاک پاک کن کاسه ای

به جهت ایجاد اطمینان خاطر در مصرف کنندگان و توزیع کنندگان و فروشندگان و شرکت های پخش، پد کاسه ای ساروما به صورت سیل وکیوم شده (در تصویر مشاهده می کنید) تولید و عرضه می گردد و با ماندگاری بالا در فروشگاه ها تا زمان رسیدن به دست مشتری و باز کردن پلمب هیچ گونه کاهش وزنی مواجه نمی گردد و حتی بعد از ماه ها در صورت باز نشدن وکیوم با کیفیت تولید شده در کارخانه برابری می کند.

پد لاک پاک کن کاسه ای ساروما هم مناسب برای ناخن های کاشته شده و هم مناسب ناخن های طبیعی است.

پد لاک پاک کن ساروما در محیطی کاملا بهداشتی و دارای مجوز از سازمان صنعت و معدن و تجارت و سازمان غذا و دارو می باشد و دارای سیب سلامت و تحت نظارت ناظرین سازمان های ذیربط تولید می گردد.

پد لاک پاک کن کاسه ای ساروما قابل تهیه در فروشگاه های زنجیره ای و شناخته شده هایپر استار و فروشگاه های اتکا و در فضای مجازی نیز از طریق سایت دیجی کالا، سایت فرنام بیوتی و… و گالری های و داروخانه های سطح شهر می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *